Monday, November 24, 2008

congrats abang

hehe.. beberapa hari yang lepas, makin bertambah bilangan ahli keluarga aku..dengan kehadiran baby perempuan kedua abang aku yang bernama wan kamalia qistina wan mohd helmi...
panjang betul namanyer.. nak panggil aper yer.. lia...tina... or wan... x boleh wan.. jawapnyer,bile panggil nama tue, seme ahli kuarge aku memandang.. hahaha.. kaum kerabat wan la katekan..

x sabar nk tgk baby.. insya-Allah, raya aji nie nk tengok dia kat temerloh... maklumlah, kakak ipar aku beranak kat temerloh.. x sabar gak nk tgk eisya, si kecik yg byk mulut tue... kalu bercerite, nttah bahasa jepun suku kaum maner ntah dia gune..aku pun kadang2 x paham :D..wan nur alisya adriana wan mohd helmi.. lagi panjang dari namer adiknyer..
kadang2 terpikir gak, kalu la 20 taun lagi, kerajaan malaysia masih menggunakan cara konservatif cam sekarang, melorek2 nama utk amik peperiksaaan upsr, pmr or spm..even universiti or college... berpeluh anak2 buah aku nie nk melorek.. meloreek name aku pun aku da cukup penat n menggigil tangan dibuatnyer.. AKU TAK SUKE MELOREK2...

baru dapat mesej dari abang aku, dia ckp panggil milia jer... x mo la aku panggil milia jer.. milia jer 22x.. cam pelik lak...ahakkksss... aku nak panggil lia, x pun tina hehehe...

okla, cau cin cau dlu... ini jer news yg aku terpikir nk taip dlm nie.. :D

3 comments:

Encik M said...

kak wan panggil die qistina edora la..kekekeke..cam bes jek nama ade edora tu..huhuhuu...

morninGlory~ said...

pgil je la ezora....hihihi

donnowattono said...

hehehe.. best gak edora, ezora.. asalkan bukan tek da la.. ahakksss