Friday, November 13, 2009

13.11.2009-jumaat

alhamdulillah, pewut pun da kenyang, baru pas mkn kat kedai dua belah td...hehe.. da konyang gini, maleh la pulok nk wat koje memalam gini..hehe..da kol 10.45mlm da..

arini ada perkara baik yang berlaku..so, im really happy for that.. setelah hampir 4 bulan aku di sini berpulun tenaga, akhirnya 2 subjek iaitu pengurusan konflik dan biodiversity berjaya ditauliahkan pada hari ini..alhamdulillah, berbaloi rasernyer setelah sekian lame bersengkang mate x tido, bergaduh bagai dengan team members, nyaris2 arwah sebab tertido time drive ke INTAN sbb xtidur semalaman, berkonflik dgn boss pasal subjek yg xlepas2 lagi, nak berak pun terpaksa postpone, dan macam2 lagi..akhirnyer, berbalas jua akhirnya.

senyuman semakin melebar lagi bila mendapat creadit dari pihak INTAN yang design dan interactivity multimedia very interesting...alhamdulillah, usaha selama ini mendapat penghargaan juga dari pihak client. hehe... yang penting, boss dengar pasal pujian ini, hopefully, dia akan sedar apa yang kami telah usahakan selama ini adalah yang terbaik demi syarikat jugak.

apa2 pun, aku xleh senang ati lagi..masih ada 4 subjek bawah jagaan aku yang perlu ditauliahkan bulan 12 nie...and as team leader, aku kene la berusaha lebey dari team members lain utk memastikan everything goes on right track..haha..meaning, kene bersengkang mata lebey lagi la..wakakakaaa

aku asik sibuk mengejar cita2 dalam kerjaya, tapi yang satu lagi tue ntah bila la nk di settle down kann.

No comments: