Thursday, October 30, 2008

almost 6.13 pm... ari khamis, 30 oktober 2008... skrg nie just aku n raimi sajer dalam opis nie.. takut gakkk... aku pun xtau naper aku xbalik lg.. bese aku la org pertama yg kuar opis bile detik 5 pm sampai..

sok aku nk balik kg.. half day-off... sok drive sorang2... sonot gak drive sorang2.. leh layan prasaan.. raimi da balik... selamat aku... takut gak berdua..kang ter"tangkap kering " pulok... huhuhu...

sejak duk melaka, aku sedar aku da makin kerap balik kg.... mmg tue pun target aku untuk taun nie... dlu maser awal taun 2008, aku ada niat nk:

1. kerap balik kg
2. nak spend time with famili.
3. nk saving (ada la skit2)
4. aper yer... aku pun da luper da
5. baru igt...nak jaga kesihatan..maklumla aku nie sering kene sakit2 yg agak pelik..dlu adalah skit jangkitan pada paru2..bulan2 gak nk baik...
6. nak kurus...tapi resernyer macam x berjayer jer..ahakkksss

No comments: