Tuesday, December 23, 2008

Congrats to kak ummi, mida, jiji and me :)

Alhamdulillah.. arini ada 4 berita baik aku dapat tau..

1st: jiji da slamat melahirkan baby girl..yahoo.. aku da jadik makcik rupenyer..tq kat za coz sudi sebarkan news ni to me by YM

2nd: mida berjaya ikuti KPLI pengajian khas kat durian tunggal, Melaka..

3rd: kak ummi berjaya ikuti KPLI pengajian matematik kat durian tunggal, Melaka

4th: plat kete aku yang tercicir smalam tue da jumpa balik..jatuh kat depan uma mida rupenyer..hehe..slamat duit aku.. :D

Aku tumpang gembira untuk kejayaan jiji, mida dan kak ummi.. ketiga2 mereka nie adalah opismates USSB(mida dan kak ummi) aku dan x-opismate In-Fusion aku(jiji)... the best part, ketiga2nyer adalah IDs.. hehe

Uhhh.. mida dan kak ummi da nak start study 12 januari 2009 nie, tinggal aku sorang la ID kat sini.. :D.. life must go on no matter what happened.. hehe.

Again, congrats for three of you.. best of luck!:)

No comments: