Monday, December 29, 2008

Welcome 2009

apa azam tahun baru aku ekk?..

sempena tahun baru, azam pun mesti la baru jugak..kalu x baru pun, renew jer la pun ok gak..:D.. cam road tax jer.

berdasarkan penilaian aku tahun 2008, antara azam aku yang tercapai adalah:

berhijrah dari kesesakan kota raya (KL)
kerap balik kampung

dua nie je yg aku igt wat maser nie... sempena tahun baru ini.. aku just nk renew jer azam aku yg dlu.. modah-modahan tahun ini adalah lebih baik dari tahun sebelumnya.. insya-Allah.

my targets for year 2009

1. i want to try something new..can be anything, asalkan x menyalahi hukum hakam agama da la.

2. mencari pemandangan yang indah.. ahakkss


just wanna share something.. i've just got a call from someone that i already "deleted" from my life.. it have been a couple of years, i guess, we didnt keep in touch each other.. but today, he called me back just to say hello.. a kind of weird actually..but.. he came in such a right way, n i tried to treat him as well... just as a friend.

3. mungkin sempena tahun baru ini, adalah wajar bagi aku untuk lebih berfikiran terbuka dan positif untuk menerima orang2 yang pernah membuat aku "terbengang".. boleh jadi kawan lame, kawan baru atau orang yang pernah jadi istimewa.

No comments: