Friday, January 2, 2009

What a HOT day!

HOT inside, not outside.. the AC is pretty good enough to make me frozen being here, in the coolest office, i guess... what a cool, huh?

is this office a rite place for people to work? or might be a rite place for kid to play around?

kalu ikutkan hati aku yg tengah panas nie..membakar nie.. nak jer tadi aku sembur kaw2 si syima nie...

tapi diikutkan kewarasan otak aku nie, aku masih boleh berdiam..malas nak bersuara, kan kuar pulak ayat-ayat di time ketidakwarasan emosi nie..

takpe, arini aku sabar... x esok luse, kalu dia x berubah jugak, masih wat aku hangin satu badan, tau la aku aper nak wat.. kalu x kene laser, kene la bom atom dari aku nant...

aku cume nak keje ngan tenang di opis ini tanpa gangguan suara budak kecik yang boleh mengganggu mood aku untuk bekerja.. thats all! SXXX

No comments: