Wednesday, March 11, 2009

penatnye mlm nie, apa da berlaku sebenarnya?

jeng jeng jeng.. penat di waktu malam? :D... hehehe.. aku penat sebab menyental toilet uma aku nie...kat sejam gak la tertonggeng2 dlm bilik air tue..tapi hasilnya, AUUUUUU.. MENGAGUMKAN... MARVELLOUS.. hehehe... sajer nk bakar lemak yg berkurun lame da bertapa ni... tambahan pula, aku sedang dlm misi utk mengecilkan saiz badan nie.. hikss... bak kata J tadi, aku da tembam, berdiet bagus untuk kesihatan juga..hikksss.

arini aku agak sedikit tensi, ntah ler... nk period?? baru lepas 2 mggu lepas...tapi tanda tue cam ada... thats normal kalu pompuan period 2 kali sebulan.. :)... perubahan hormon atau emosi atau tekanan, boleh membuatkan keadaan tersebut berlaku...orang lelaki kene la tau, bile pompuan naik hangin LEBIH DARI BIASA...its better than moody people who moody all the time... succkkkss.. i cant stand with this kind of people la.

esok keje lagik... hhuuuhhuuu.. for the time being, company aku kene wat 3 prototypes utk BTP untuk sekolah rendah, KH darjah 4 dan 5, dan BM tajuk puisi... makkk aiii,,, ngantuk seyy tajuk nie... nak memahami puisi tu, aku terpaksa la baca dan cube translate isi tersirat, tersurat terbirat tue sbb nk carik photo2 yg seswei... hasilnya, ngantuk gak la dibuatnyer..hehehe...
yang pastinye, pasni aku akan pening lebih skit, nk carik vo talent nie utk prototype puisi... risik2 tue ada la, tp kene screening test dluu la.. aku tau la BTP nie cam ner... da pernah kene ngn BTP..tahap cerewet tue boleh tahan gak la big boss BTP nie..tapi dgr cite, bigboss tue da bersara.. good news :)

okla, aku pun da sakit2 badan da nie.. nak rehat dlu.. cau cin cau ya :D

No comments: