Friday, March 20, 2009

tensi dengan pc aku nihh dan rindu Qis

20/3/2009

cam ner aku leh tensi ngn pc?? pastinyer pc nie telah merobek ati ku yg tulus mulus halus telus dan apa lagi lusss.... keje QC MML kemahiran hidup tahun 4 aku tergendala gara2 secara x tersengaja ter uninstalled audio... pelik gak.. aku uninstalled flash player, tapi audio affected juga.. puas da try installed real tek, tp x berhasil gak.. last2, aku gune laptop si mina.. hhuhuuu...tapi still ada teks dan vo yg cant run dlm laptop mina nie..pelik betull laaa.. abaikan ajer...

Aku sbnarnyer rindukan anak buah aku qistina, sebagai tanda kasih aku padanya, aku mengabadikan namanya dalam prototype kemahiran hidup tahun 4…watak qistina yang dijayakan oleh vo talent bernama lina..dialognyer begini “Hai kawan-kawan, nama saya Qistina. Saya telah berjaya menghasilkan sebuah kotak pensil yang sangat cantik daripada bahan-bahan kitar semula seperti kayu papan lapis, bunga plastik, batang ais krim, riben dan foto. Dengan menggunakan bahan-bahan kitar semula ini, kita dapat menjaga alam sekitar supaya sentiasa bersih, menjimatkan sumber alam dan kos projek. Kawan-kawan, bila lagi?" hehehehe..

qis skrg nie da pandai senyum2...da cerah skit dari dlu.. tak takut org dan pastinya comey lebih dari dulu...hehehe... aku tau pun perkembangan qis bile famili aku g kuantan baru2 nie..tidur uma abg aku...aku plan nk ke kuantan bulan depan, try apply cuti spaya leh jenguk anak buah aku nieee... aku suke budak2 kecik baya Qis.. budak2 kecil, memberikan aku ketenangan.. budak2 kecik nie bau wangi... melihat mereka membuatkan aku sedar bertapa byk dosa aku selama ini.. anak2 kecil nie masih suci murni..bersih..tiada dosa......... sbab tue aku suke main ngn adam.. x dapat qis, adam pun bole la.. hahahhaaaa...

dulu, sebelum qis wujud..aku penah abadikan nama allysha, kakak kepada qis dlm lesson sivik rasenyer kalu x silap dlm lesson geografi, mane2 je laa... hehehe.. nama abang aku dan akak aku pun aku bubuh jugak dlm lesson geografi form 3... wakakakkakakaaa..

cume nama aku je aku x gune lagi.. malas nk fofularkan nama sendiri... aku lebih suke gune nama org2 yang aku sayang dalam hasil kerja aku, just sebagai satu penghargaan kecil dari aku yg hina nie..

sok keje..aku da janji ngn budak 2ketul tue..wakakakkaa..si eja dan fahmi dtg opis siapkan apa yg patut... yang pastinya life aku full utk weekend nie.. full ngn keje... kadang2 aku ter pk nk g zoo melaka nie..tgk2 binatang pula.. dapat releasekan tekanan di sebabkan oleh manusia... :D.

ok la, cau cin cau.. da xtau nk karang apa lgik kat sini..plus, aku nak sambung keje QC kemahiran hidup tahun 4 pulak.

4 comments:

Encik M said...

i miss lina so much..wakakakakkaa...

Anonymous said...

beb, last week aku tolong Sue review Geo. Aku terjumpa nama Hayati dlm tu.. apakah ko yang memfofularkan aku?? hahahaha.. terharu sekejap..

donnowattono said...

reply to atiey:

hayati tue nama akak aku.. kire sekali arung la ngn ko sekali... hehehe.. berbangga x? satu malaysia tgk.. hehheee...

nantaku nak fofularkan nama someone yang sepesel in my heart.. jeng jeng jeng... coming soon :D

donnowattono said...

reply to markmiez:

really?? r she also missing u? wakakakaka.. lina aka qistina :D