Tuesday, June 2, 2009

lagu baru: Bukan Aku

Tibe2 jer datang idea wat lagu dan lirik di bawah... so,aku pun layan jer la time tuh..dan inilah hasilnyer selepas berhempas pulas kat 1 jam gak la..cam bese, hanya aku sajer tau cam ner nk main lagu ini..ini lagu frust la.. mungkin aku frust kot..ahakksss :D..whatever, layannnnzzzzz
(gambar hiasan di cilok dari tenet..hehe)

Bukan Aku

G Am C D
Oooooooo oooo oooooooooo

G Am
Aku tak kan menunggu diri mu lagi
C D
Walau rasa hati ini inginkan mu
G Am
Aku kan terus lari dari sisi mu
C D
Walau pun hati ini sebenarnya ingin selalu dengan mu
Chorus:

Am D
Aku harus pergi
Am
kerna cinta ini
E
Tiada lagi untuk ku
C
Sukarnya bagi ku
D
Melepaskan mu
G Am C D
Pergi.....

G Am
Namun aku harus pergi dari diri mu
C D
Kerna cinta ini bukan lagi untuk ku
G Am
Aku tak kan terus menunggu mu lagi
C D
Cukuplah kisah kita sampai di sini


Ending-Am C D G

Originally created by:
Mawarmerahmanis
02062009-Tuesday
10.21 pm

4 comments:

HaliaManis said...

wah jiwang btol mek nih

donnowattono said...

wahahahaaa... sekali sekala..berkala2 pun okey gak..ahakksss

atiey said...

sedey nye lagu jiwang ko ni.. penggunaan bahasa mudah beno difahami.. teruskan berkarya..

Zaini Jay said...

to atiey:sedey gak laaa...ahakksss.. biasa la bukan pro, so bahasa pasar jer da la...tq for commenting me. :)