Sunday, June 21, 2009

ohh guitar gitar giter

hai.. im back.. da lame x memblog..pasti kengkwn seme merinduk kan entry aku kan? wahahahaha..
kali nie aku just nk citer psal gitar.. sjk mggu nie aku bukan main giler lagi main lgu im yours..try dptkan style sendiri utk dendangkan lagu ini, as u know, originally sing by jason mraz.
finally, semalam (sabtu-20.06.2009), aku berjaya siapkan guitar cover lagu im yours versi aku sendiri..x dinafikan chord tue aku amik dari tenet la, pasal aku x reti tune sendiri..yg pasti style tue, aku punyer originally la.. :D
malam ini, buat pertame kalinyer aku mainkan cover lgu im yours sambil didendangkan oleh 2 singers a.k.a. housemates hasil gabungan paduan suare malaysia dan indonesia, si yanti dan tarisa..hahaha... we absolutely enjoying the moment :).
now, i working on finding the cover of my own song-Bukan aku..kwn2 leh refer past entry.. tp yg old version la..sbb new version aku blom upload lg...:D.. adjust skit2 jer kasi mantoooppp dan ngam ngam coiii..haha..

mlm nie da dpt da skit2 cover tue.. just nk kasi licin skit...since ini lagu sendiri kan...hahaha...lagipun, jari tgn nie da sakit2 da tauu..huhu..

k la.. sambung len kali ekk :)

tata..cau cin cau..ahakkssss

No comments: