Saturday, August 30, 2008

art work again again again

Antara lirik lagu terindah yang aku ciptakan… semua orang inginkan C.I.N.T.A…lagu ini cukup untuk menyatakan perasaan hati kite yg sebenarnyer.


C.I.N.T.A

Cinta
Telah lama aku idamkan
Yang sering aku mimpikan
Yang selalu membuat hatiku gelisah

Aku begitu mendambakan cinta
Cinta yang mampu memberikan ku kekuatan
Dalam menempuh kehidupan
Cinta yang mampu membuat ku tersenyum
Di saat duka bertandang
Sinta yang mampu memberikan ku sinar
Di dalam kegelapan

Di manakah cinta itu?
Bilakah akan ku memilikinya?
Siapakah yang akan bertakhta di hati ini?
Mampukah aku?

Cinta
Tanpanya membuatkan
Hidupku tidak keruan
Keresahan
Kesepian
Dan keseorangan

Tak sanggup lagi aku
Menempuh perjalanan hidup
Tanpanya
Yang bernama C.I.N.T.A


Created by,
Mawarmerahmanis
02/03/2004
0045

No comments: