Sunday, August 31, 2008

hanya untukmu

da lama tak menulis.. ini antara karya terbaru bagi taun ini... sekadar suke2 sajer mencipta lagu ini...dan actually ada sedikit sentimental values pada lagu nihh :D.. aku try completekan dgn chord guitar sekali.. hanya aku yang tau mainkan lagu nie, pasal aku yg cipta kan... hehehe...

lagu Untukmu
D Dmaj7
di malam ini
D Dmaj7
hatiku terasa
G
senang sekali
Em A
kerna ada kau di sisiku
menemani
D Dmaj7
sesejuk mata
D Dmaj7
setenang hati
G
melihat senyumanan
Em G A
umpama lukisan indah dalam hatiku
D
kasih
Dmaj7
dengarkan lah
D Dmaj7
detakan jantungku
G
setiap hadirmu
Em G
menyerikan hidupku
A
selamanya
D Dmaj7
temanilah aku
D Dmaj7
kasihilah aku
G
cintailah aku
Em G
setulusnya adanya aku
A
hanyalah untukmu
D
kasih
Dmaj7
dengarkanlah
D Dmaj7
lagu ini kuciptakan
G Em
hanya untukmu
sebagai tanda
G A
kasih dan sayangku
D
selamanya
created by,
mawarmerahmanis
15/08/2008
11.47pm

No comments: