Saturday, August 30, 2008

hasil karya

Lagu ini aku cipta khas untuk teman-teman yang percaya sama aku, dan aku juga percaya la sama kengkorang.. lagu ni aku cipta masa aku tgh study kat upm lagi…..tima kasih kepada mereka yg percayakan aku.. dan aku pun da lupa da cam ner nak nyanyi lagu nie hehe (memory lostt) :p

TEMAN PERCAYAKU

Cucucuuuu rap cuuu (3x)

Wahai kawan
Jangan lah kau begitu
Membuat hatiku pilu
Menatap wajahmu yang sayu
Membuat hatiku layu[u1]

Hadirku
Di sini adalah
Sebagai teman percayamu
Luahkan segalanya padaku
Isi hatimu
Ohhh itu

Chahahahahah rap chahahha (2x)

Chorus:
Kawan
Janganlah kau
Menghukum dirimu
Krana peristiwa itu
Ingatlah pesanan ku ini
Yang terbaik
Hanyalah untukmu

Walau apa pun dirimu
Ku tetap setia di sisimu
Telah ku terima seadanya dirimu
Teman percayaku


Created by
Mawarmerahmanis
29/12/2003
2152

[u1] Baper banyak yu da…for the being time, aku pun tak tau nak taruk word aper yg seswei

No comments: