Saturday, August 30, 2008

art work again again

Aku pun tak tau cam ner aku leh cipta lirik lagu mengapa nie… suke suke ati jer cipta lagu nie sebnarnyer… as the same, dicipta masa aku study kat upm :D..ahakkkss

MENGAPA

Mengapa
Mengapa aku gagal
Dalam medan percintaan
Walaupun aku tidak pernah
Tidak pernah gagal
Memiliki sesuatu

Kini aku akui
Bahawa diriku
Ini sudah tidak mampu
Bertakhta di hatimu

Walaupun ku kembara satu dunia
Salaupun ku genggam segala impian
Yang aku idamkan
Tapi aku tidak
Mungkin akan memilikimu

Telah lama ku perhatikan
Gerak gerimu
Seakan ada sesuatu yang mengganggu
Tenangmu
Lenamu

Kasih
Dengarkan lah
Bisikan hatiku ini
Cinta pertamamu adalah
Satu keindahan

Kasih
Aku sanggup melepaskan mu
Kepadanya yang dicintamu
Dia yang terlebih dahulu
Mengisi hatimu sebelum aku


Modified by,
mawarmerahmanis
02/03/2004
0101

No comments: