Saturday, August 30, 2008

Hasil karya seni yang terterseni jugak kengkadang

Lirik lagu nie aku cipta masa aku tengah gian buat blind dates..melodinye blom ada lagik.. lagu ni aku cipta masa aku tgh studi kat upm lagi …. (jiwang betoi aku maser study dlu, baru aku tersedar diri di saat ini) sebenarnyer, kalu sore mamat tue enak didengar di tinga, aku akan jumpa la… tapi mmg da assume yg kalu sore sedap, jgn terlalu berharap rupenyer encem.. hehehe.. so ini lagu aku cipta khas untuk bakal2 blind date boys akuk maser tue, sekarang aku xmain da benda2 xpekdah nie (da tua da sedar kendiri) … cam bese, melodinya aku da lupakk :O ahakkksss

MUNGKINKAH

Bagaimana harus ku menanti
Saat indah pertemuan kita
Setelah sekian lama[u1]
Menjalinkan hubungan

Mungkinkah
Ia akan terjadi
Tiada pernah pun
Kita menyatakan
Perasaan itu

Hatiku berdebar-debar
Hatiku meronta-ronta
Oh tuhan tolonglah
Ku dalam dilemma

Selama ini hanya
Mendengar suaramu
Tanpa bersua muka
Mungkinkah akan terjadi
Perasaan indah itu

Mungkinkah akan terjadi
Ohhhhh
Perasaan itu
Ohhh
Mungkinkah

Created by,
Mawarmerahmanis
Date: aku lupa la


[u1]Ayat jer lebih nihhh…Kadang2 arini kenal, arini da
trus blind date..hehe..

No comments: