Saturday, April 18, 2009

arini peksa DPLI

arini aku bangun awal, kol 7 pagi.. siap2 je, ngn sarap roti dan susu coklat, aku pun gerak dari uma kol 8 pg..aku bajet dlm 830 pg aku sampi la sekolah menengah seri pengkalan, alor gajah tue..walhal, sekolah tue pun aku xtau kat ne..just tau jalan nk ke sekolah tue jer... kire main belasah jer la pagi td....last2, jupe gak la skolah tue, kat 840 akla smpi.. walaupun awalnyer aku da cuak gak sbb x jupe skolah tue..tapi aku nekad teruskan je perjalanan walau ada 2-3 traffic lights aku da lalui.. sampai jer sekolah tue, x ramai calon2nyer.. tapi agak muda2 la budak2 yg datang..macam budak2 high school jer sorang2..muda2 bangattt....pekse cam ne?
so far, ok la.. mudah jer..just pilih Y atau T.. pilih setuju, x setuju, dan blah2.. pokoknyer, keja senang ajer..just lorek pada jawapannya.... hehehe.. pekse kali nie, aku berjaya lorek 300 jawapan.. yahooo..akhirnyer, aku berjaya jawab semua soalan, tidak seperti pekse KPLI sebelum nihh..

No comments: