Thursday, April 23, 2009

gara2 sekeping gambar 10 tahun lalu


da lame aku x update frenster aku..td aku tergerak ati nk update..alang2 update, aku review balik la gambo2 yg aku da upload..tibe2 stuck kat 1 gambar nih..gambar kelas mase form 5 year 1998 bersama guru kelas dan cikgu besauu.. yg mengimbau kenangan aku back to 10 years ago is my guru kelas aku tuh, cikgu berbaju ijau nie... name dia mmg aku da lupe..bagus gak aku x igt..mmmm.. terbara lak panas yg pernah ilang suatu ketike dlu...
kata2 manis lagi indah dari mulut cikgu baju ijau yang terakhir diucapkan pada aku masih teriyang2 di telinge aku di saat aku nk pegi amik slip result d suatu pagi, secara kebetulan aku ter betembung ngn cikgu nie kat tepi koridor sekolah..masing igt lagi lokasi kejadian itu, cikgu nie pun tegur aku "eh, wan.. x sangka ye awak lulus pekse SPM, kami ingat awak fail, ye la kan awak dlu kan penah blah blah blah blah"...argggghhhh berapi ati aku masih ada saki bakinye smpi arini... kalu aku berpeluang jupe dia mau aku cakap "cikgu, sy wan yg cikgu cakap sepatutnyer "FAIL aka GAGAL" tuh.. anak murid cikgu yg ini sepatutnya fail nie la yg ada skrol UTM, UPM.. ada keje yang bagus, cikgu nyesal x ajar saya dlu?"... kalu aku berpeluang jadik cikgu, aku x kan menjadi CIKGU seperti CIKGU BAJU IJAU NIE... ada satu lagik, cikgu math moden aku... cikgu yang paling aku TAK SUKE, sebab dia berjaya wat aku NANGIS dalam kelas, sebab dia PENAH ANTAR AKU G SESI KAUNSELING, sebab dia, aku menjadik makin mental di sekolah, semuanya gara2 MULUTNYER YANG MMG MENYAKITKAN ATI YANG MEMALUKAN AKU DALAM KELAS, terutamanya di depan budak lelaki yang aku suke, si _ _ _ _ _... sebab aku sangat2 la MALU kerana hinaan dari mulut cikgu math moden tuh...arghhhhh tibe2 tertensi pulakkk -END-

No comments: