Friday, April 17, 2009

gunung berapi yang aktif

Urrrhhhhggghhh mengeluh utk melepaskan beban yang ditanggung…tapi tidak terlepas pun.. diri aku nie x ubah seperti gunung berapi yang menunggu mase untuk meluahkan larva nyaa..ingin aku lari berjuta2 batu..tetapi aku x mampu..walau sejauh mana pun aku berlari..walau sedalam mana pun lautan aku selami..aku tetap x boleh lari dari beban yang membebani aku..
kadang2 aku lelapkan mate sekejap, hanya untk melepaskan sedikit rasa yang menyesakkan aku..namun itu masih belom cukup.. ingin aku luahkan kepada orang yang aku percaya, namun lidah ku kelu seribu bahasa..aku x mampu untuk membuka mulutku..aku tak mampu…
aku hanya mampu memendamkan apa yang aku rasakan.. terlalu berat untuk aku simpan..terlalu berat untuk aku tanggung seorang diri..andai aku curahkan jua pada seorang yang aku percaya, aku bimbang dia tidak dapat menerimanya..aku bimbang dia akan pergi dari aku..apa yang patut aku lakukan? Terus menyimpan beban ini sehingga ke akhir nafasku atau …………… (mengeluh panjang)…
arrggghhhh.. aku boleh jadi giler kalu berterusan begini… biarlah aku luahkan apa yang aku rase..biarlah kalu seme org nak kate aku buruk ke aper…biar la seme org pandang serong kat aku..biar la..biar la.. aku x kisah… asalkan beban ini pergi jauh dari aku.. AKU SEBENARNYA… SEBENARNYER………..aku nak kentut…aku sakit perut la, mkn kari mamat kat sebelah tue…(dengan malu2 kucing).

No comments: