Friday, April 24, 2009

Shopping Day with 4 Mak Orang

arini ari jumaat, 24.04.2009... arini juge merupakan beday opismate si Fahmi... tadi 4 mak orang dan 1 anak dara nie menyanyikan lagu beday utk si fahmi .. blushing muka dia... wakakakkaa.


arini bossess x der, apa lagi KITE ENJOYYYYY!!! <:-P.. kiteorg g JJ utk bersoping sambil mkn besauuu yang diseponser oleh kak ummi kiter, KFC ...yahoo!!!!

pas abis mkn, kiteorg pegi la mulakan agenda utama iaitu soping beg and kasut.... yehaaa... i like it... awalnyer, aku cume plan nk beli beg je as present utk coming beday my sis nyer... alih2, tergode ngn kasut cap bata nih.. so, aku pun beli la kasut cap bata nie pada harga rm29.90 jer.. murah beb..sodap lak di pakai di kaki..ada peluang nih aku pki masa g course mia kat kl selasa depan nihh...hehe.



ini lah kasut cap bata di beli di JJ ayer keroh :) berharga rm29.90 je

da penat menggiler carik beg yg seswei, akhirnya aku akur untuk pilih beg yang kat bawah nih, beg yang aku beli hasil dari kata sepakat 4 mak orang td...meaning aku la anak dara seorang tuh.. ahaksss (malu saya). 4 mak orang nie, boleh tahan gak kalu berkumpul ramai2, macam2 chapter kuar.. bab2 SXXXXXLPU pun ada tau...pokoknyer, macam2 ada...(Astro trade mark).. harga beg nie?? hehe..mahal la skit..kalu ikutkan tag price pada beg nie rm299, tapi setelah di diskaun kan 70% menjadik rm89.70.

ini beg cap giamax ...rm89.70 jer...cepat2la dapatkan di pasaraya berdekatan

itula al kisahnyer shopping day pada hari ini... kalu aku rajin, aku update lg news terbaru k.. cau cin cau dlu ye. :D

2 comments:

Encik M said...

kasut dah ok..tp selipar lak...aisehman..pesal brand bata...len kali tutup brand tu...boh brand adidas ke..tp ade ke selipar pompuan brand adidas...huhuu...

donnowattono said...

reply to markmiez:

i like cap bata.. sejak zaman sekolah rendah lg, i da pki cap bata.. cap bata is the best .... hehehe..dont worry, leh tutup cap bata tuh, bile i memakainya nant..:D