Wednesday, April 8, 2009

MIA

arini aku turun kl bersama ngn lee..pasal projek baru in pusen yg telah di sub kan kepada utem solutionss.. aku bertolak dari melaka kat 830 pagi..tapi g amik ujang dlu kat kajang, then baru g ke brickfield, cari bangunan MIA.. mule2 tue, sesat gak la nk carik, da la jam time tue..jam lak kat kol 11 da... bese la kl, kalu x jam x sah namenyer... asik duk pusing2, tepon cik dim seme, last2 jupe gak la.. walaupun lewat few minutes, so far time meeting everything goes well.. yang datang kak nin, ujang, cik dim, aku dan lee.. wakil dari MIA, ada 2 pompuan dan 3 laki..projek nie corporate company nyer, kalu x silap nama institute of malaysia accounts gitu laa... dalam kol 12 lebih da abis.. lunch tue cik dim belanje kite org mkn kat pandan indah..kalu x silap restoran makanan padang..name dia da lupe da..sedap gak la menu2 tghari tue..konyang gak la perut nie..kire brunch la tue..memandangkan pagi x sarap pun..
nampaknyer nyer projek nie akan start mggu depan.. so, maybe projek utem nie akan freeze wat seketika.. tempoh project nie kalu ikutkan plan takes about 5 years.. mmm lame gak tuuhhh...pasni, aku akan kerap la deal ngn org accounting nie pasal konten..kebarangkalian aku turun sana, maybe tinggi... ntah la. kalu da keje, nak x nak kene la turun gak ke sana.. dlm kol 3 ptg, aku dan lee gerak balik melaka lepas drop ujang kat sungai wang.. kat kol 4 lebih gak sampai la ayer keroh nie... badan pun penat, drive sane sini... berjasa betul kete kancil aku nie..nie yg wat aku sayang giler nk trade in dia.. biorla dia mati di sisi aku..aku x kan jual kete nie.. too many sentimental values.. cant describe here :D..biarlah menjadi RAHSIA.. hehehe.. oh my MCK. I LOVE YOU VERY MUCH

1 comment:

donnowattono said...

MIA tue malaysia institute of accountants la.. apala,salah pulak td..